Deze website vereist het gebruik van cookies. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. - Meer info - Verberg dit bericht

De betrouwbare totaaloplossing voor uw zaak

Aldatho is al meer dan 10 jaar specialist in het verkopen, onderhouden en herstellen van computersystemen en bijhorende randapparatuur.  Wij voorzien systemen en oplossingen op maat. Wij gaan elke IT uitdaging binnen uw KMO aan.

 

IT-ondersteuning

De kracht van uw bedrijf in de cloud, gegevens-synchronisatie, backups van uw data, beveiliging van uw netwerk...

Wij bieden een echte meerwaarde voor uw zaak met een snelle en professionele ondersteuning van uw team.

Een persoonlijke aanpak en opvolging op maat van uw bedrijf vinden wij zeer belangrijk.

 

Verkoop

Computer systemen op maat, laptops, 2-in-1 computers, tablets, onderdelen, randapparatuur, netwerkmateriaal, software en meer.

Elk bedrijf is uniek en heeft zijn eigen specifieke eisen en omstandigheden. Wij denken samen met u na over uw infrastructuur om deze zo kostenefficiënt en zo gebalanceerd mogelijk in te vullen.  Wij bieden alles wat u nodig heeft voor uw bedrijf aan een correcte prijs.

 

Onderhoud

Zorg ervoor dat u geen kostbare tijd en geld verliest door een defect systeem.

Veel problemen zijn te vermijden door proactief regelmatig een onderhoud in te plannen.

Moest een systeem het dan toch eens laten afweten, zorgen wij voor een snelle herstelling zodat uw bedrijf terug voortkan.

Wij beschikken over een snelle in-huis reparatiedienst, komen ter plaatse (regio Leuven) of helpen u vanop afstand.

 

Professioneel advies

Wij bekijken hoe uw IT-infrastructuur geoptimaliseerd kan worden. Wij helpen om u en uw collega's op een moderne manier te laten samenwerken aan meerdere bestanden, agenda's en mails op verschillende soorten apparaten en locaties zonder het overzicht hierover te verliezen.

Op software vlak kunnen wij u ook helpen om de juiste keuzes te maken voor CAD teken-programma's, grafische software, facturatie-programma's voor kassa-systemen of commercieel beheer en nog veel meer.

Verander met Office 365 uw manier van werken

Met Office 365 hebt u vrijwel overal toegang tot de bekende Microsoft Office-programma's waarmee u normaal gesproken werkt, plus professionele IT-services die gemakkelijk zijn te beheren.

Je Office overal bij de hand

Of je nu op kantoor werkt of onderweg bent, je kunt altijd beschikken over de nieuwste versie van je vertrouwde productiviteitsprogramma's. Met Office-toepassingen —altijd de nieuwste versies—kun je bestanden maken, bewerken en delen vanaf je pc, Windows, Mac, of je iOS-, Android™-apparaat, met wie dan ook en in real time.

Hulpprogramma's voor de professional

Neem de naam van je bedrijf op in je zakelijke e-mailadres en vergroot zo je naamsbekendheid. Promoot je bedrijf met toegesneden, eenvoudig te maken marketingmaterialen. Communiceer beter met klanten en collega's met een reeks communicatieprogramma's, van e-mail en chatten tot sociale netwerken en videovergaderingen.

Hulpmiddelen voor teamwork

Met 1 TB aan opslagcapaciteit per gebruiker is er meer dan voldoende ruimte voor al je bestanden. En omdat je bestanden online zijn opgeslagen, kun je deze altijd en overal met mensen binnen en buiten het bedrijf delen. Met HD-video voor meerdere partijen, de functie voor het delen van inhoud, gedeelde agenda's enteamchats, ben je altijd gesynchroniseerd met je team.

Eenvoudige installatie en eenvoudig beheer

Met stapsgewijze begeleiding kun je eenvoudig gebruikers instellen en snel services gebruiken. Je hebt vanaf elke locatie toegang tot het gebruiksvriendelijke beheercentrum, om daar services te beheren. Daarnaast hoef je je in Office 365 geen zorgen te maken over IT: je services zijn altijd beschikbaar en up-to-date.

Contacteer ons voor een afspraak

Wij zijn ervan overtuigd dat Office 365 & de cloud voor elke KMO een enorme meerwaarde kan bieden. Neem contact met ons op voor al uw vragen.

Professionele software die meegroeit met uw bedrijf!

Als officiële Winfakt! verdeler kunnen wij uw zaak helpen om uw verkoopadministratie snel en makkelijk te laten verlopen. Bent u pas gestart, in bijberoep of uitgegroeid tot KMO ? Wij zorgen voor een passende oplossing.

U betaalt éénmalig en vereenvoudigt zo uw administratie!

Met het WinFakt! Starterspakket kiest u voor makkelijk en stabiel factureren. U beheert uw klanten en u maakt duidelijke facturen met uw eigen logo.

STARTER

€199*

EENMALIG
  • Klanten beheren
  • Uitgebreid artikelen beheren
  • Facturatie en betalingsopvolging
  • Uitgebreide order administratie
  • Bestelbon, leveringsbon, offerte,…
Lees meer

Indien u meer wenst van een degelijke administratie dan het Starterspakket en/of u hebt groeiambities met uw bedrijf, dan moet u zeker onze Professional versie bekijken.

PROFESSIONAL

€399*

EENMALIG
  • Klanten beheren
  • Facturatie en betalingsopvolging
  • Leveranciers beheren
  • Uitgebreide order administratie
  • Bestelbon, leveringsbon, offerte,…
  • GRATIS MODULE VOORRAADBEHEER
    EN EXPORT NAAR EXCEL
Lees meer

Met de WinFakt! Enterprise versie kiest u voor zekerheid. De zekerheid dat u waarn krijgt voor uw geld en dat hetgeen u wilt realiseren ook daadwerkelijk gebeurt.

ENTERPRISE

€995*

EENMALIG
  • Klanten beheren
  • Uitgebreid artikelen beheren
  • Facturatie en betalingsopvolging
  • Leveranciers beheren
  • Uitgebreide order administratie
  • 120 dagen persoonlijke bijstand
  • Uitbreidbaar met onze modules
  • GRATIS ANALYSE DOOR ONZE SPECIALISTEN
Lees meer

Preventief onderhoud

Wij onderhouden uw PC’s zodat u nooit lang zonder komt te zitten. Op deze manier gaat de hardware niet alleen langer mee, maar blijven uw toestellen ook sneller en betrouwbaarder.

Interventie ter plaatse

Wij komen op afspraak bij u ter plaatse om problemen op te lossen of om nieuwe toestellen te installeren.

Professionele toestellen op maat

Wij hebben al meer dan 10 jaar ervaring in het samenstellen van computersystemen op maat. Van de kleinste mini-PC’s tot de meest krachtige workstations, wij gaan steeds op zoek naar de gepaste oplossing voor uw situatie en vereisten.

Zijn uw back-ups in orde ?

Wij zorgen voor een click and forget back-up systeem zodat u zich geen zorgen moet maken over de veiligheid van uw belangrijke data.

Wat kunnen wij voor u betekenen ?

Of u nu een éénmanszaak of een KMO tot 15 personen heeft, wij helpen u om meer gedaan te krijgen met behulp van technologie.

Buiten onze services om is het ook belangrijk om te weten dat wij een èchte winkel te Leuven hebben met een uitgebreide showroom waar je een mooie selectie aan professionele toestellen kan komen testen. Contacteer ons of spring eens binnen voor een kennismaking. Wij kijken er naar uit om u te ontmoeten!